VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Tasovský bigbít hostil Waltari a Tatáče

TASOV - Nadregionální festival několika hudebních žánrů, alternativních divadel a dalších představení letos diváky nezklamal.

6.8.2007
SDÍLEJ:

SHOW. Opavská skupina Psychonaut připomínala Jamiraquai.Foto: Deník/Zuzana Lipárová

Beseda u bigbítu už má občanku. Letos se konala totiž po patnácté. Už v pátek kolem páté hodiny odpoledne se v tasovském Topolovém hájku sjela tisícovka milovníků různých stylů hudby, alternativních forem uměleckého vyjádření, divadel a dalších představení.

„Vsadili jsme na horké karty. Především nové pódium, které jsme rozšířili, což překvapilo nejednoho návštěvníka, a pozvali jsme kapely většího formátu než v loňském roce. Taky jsme rozšířili parkoviště a stanování, takže už se to tolik nebije,“ vystihl jeden z pořadatelů Vladan Kondiolka.

Podle ředitele Besedy u bigbítu Zdeňka Neusara je kvalita festivalu závislá na výběru muziky. „Snažíme se to míchat tak, aby tady program byl pestrý. Aby to nebyla jen rocková muzika, ale zazněl také jazz, alternativa nebo hip hop, což se nám daří,“ konstatoval ředitel.

Volba letošní hvězdy bigbítu padla na finské Waltari a současnou špičku české hudební scény, pražské Tata Bojs. „Kluci z Waltari jezdí na Moravu rádi, dali si s námi i štamrpli, což nás velice potěšilo. Získat je byla přitom otázka dvou telefonů. Mnohem větší problém byl dostat sem Tata Bojs, protože technické podmínky mají paradoxně mnohem náročnější,“ osvětlil Neusar.

Znamená to, že tasovská beseda přilákala opět více návštěvníků, které nelze zaškatulkovat. Ti od pátku do sobotního podvečera vypili sto dvacet sudů piva.
Stejně jako nové podium byl kolem areálu Topolového hájku poprvé plot. „Je to něco jiného a pro nás ne zcela příjemného, čekali jsme, jak budou lidé reagovat, protože jsme doposud byli jediný festival, který neměl plot. Po zkušenostech, i když neradi, jsme ho letos použili,“ vysvětlil Kondiolka, který zajišťuje technické zázemí festivalu.

Malé podium se osvědčilo už počtvrté, ale stále je to prý jakýsi pokus. „Je dobré především v tom, že si lidé mohou vybrat, co budou v danou chvíli poslouchat. Taky už víme, že se už nechceme rozšiřovat, ale jen zdokonalovat“ podotkl.

Posedmé stylově moderoval besedu Vladislav Čumba z Veselí nad Moravou. „Mně se tady moderuje úplně výtečně, protože je tady naprosto příjemná a přátelská atmosféra,“ zdůraznil Vladislav Čumba.

6.8.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Matyáš Bukovský, 50 cm, 3 400 g 1. 9. 2017 ve 3.32, Mutěnice
4

Miminka Hodonínska - naši noví občánci 38. týdne 2017

Hodonínské házenkářky prohrály ve 4. kole MOL ligy s pražskou Slavií 20:28 a po postupu do nejvyšší ženské soutěže dál čekají na první výhru.
22

Házenkářky Hodonína v domácí premiéře podlehly Slavii o osm gólů

Hodonínské nádraží oslní fasádou i cyklověží

Hodonínsko – Příjemnější čekání, lepší vzhled i větší komfort. To mají zajistit milionové investice do nádražních budov. Jako první na Hodonínsku přijde na řadu budova v okresním městě. „Koncem příštího roku chceme zahájit opravu střechy a fasády na hodonínské výpravní budově za přibližně osm milionů korun. Přesný termín nyní nelze sdělit. Stavba má trvat přibližně deset měsíců,“ uvedla Kateřina Šubová z generálního ředitelství Správy železniční dopravní cesty.

Za kampaně na nelegálních billboardech nemůžeme, hájí se politické strany

Jižní Morava /FOTOGALERIE/ – Reportéři Deníku Rovnost napočítali u vybraných úseků silnic prvních tříd a dálnic v kraji dvanáct volebních billboardů. Jsou na místech, kde už podle novely silničního zákona být nemají. Politici to neřeší.

OBRAZEM: Policejní zakuklenci se v Hodoníně slanili z vrtulníku

Hodonín /VIDEO, FOTOGALERIE/ – Jaké je to být policistou a co všechno je k tomu potřeba splnit, mohli zjistit zájemci v pátek v areálu stadionu U Červených domků v Hodoníně.

Postavte dálnice D49 a D55, naléhá petice. Podporu našla v Břeclavi

Břeclavsko, Hodonínsko – Urychlení a podpora výstavby dálnic D49 a D55, která povede z Otrokovic přes Hodonínsko do Břeclavi. To je cíl petice, kterou vytvořilo Sdružení pro rozvoj dopravní infrastruktury. Příprava výstavby trvá přes patnáct let.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení