Za sudoměřickou stáj startovali Michal Novický, Adam Konečný, Petr Kopeček, Jan a Petr Dohnálkovi, Michal Lupač, Igor Goldschmiet a Miloš Směřička. Ti se většinou zúčastnili i předchozích ročníků vytrvalostního závodu, nebo se aktivně věnují kartingu či jiným motoristickým disciplínám. Manažerem týmu byl Radek Krša.

Celodenní závod odstartoval v sobotu hodinu po poledni po kvalifikaci, kterou zajel za Novitech Petr Dohnálek. „Bohužel v půli kvalifikace začalo pršet a tým startoval do závodu z devátého místa. Petra střídal jeho bratr Honza, který nás posunul za první stint na průběžnou šestou příčku, která nám zůstala až do nedělního odpoledne,“ přiblížil pánovskou čtyřiadvaceti­hodinovku Michal Novický.

Tříkolová ztráta

Po Janu Dohnálkovi naskočil do motokáry Kopeček, který se v silném lijáku trápil se zhasínáním motoru. Toho vystřídal Novický, jemuž už začala trať osychat. „Zbytek týmu kroužil až do nedělního rána na suchém povrchu a výborné časy nás posunuly až deset sekund za pátého. Bohužel v noční jízdě Petra Kopečka došlo ke kontaktu s rakouským jezdcem, který jej atakoval. Petr musel předčasně střídat a následovala ztráta tří kol,“ popsal problémy Novický.

Výborně si podle něj vedl benjamínek týmu Adam Konečný, účastník Moravského poháru s Hondou 390, který zajížděl výborné časy hlavně v nočních hodinách. Novitech nakonec ujel necelých osmnáct set kol na okruhu, který měří 540 metrů s průměrným časem kolem pětačtyřiceti vteřin na kolo. „Ujeli jsme téměř tisíc kilometrů. Každý z nás směl řídit maximálně hodinu v kuse a potom mít tříhodinovou pauzu a pak mohl pokračovat,“ upozornil sudoměřický závodník.

Vyhrála nakonec rakouská stáj Hotkart. „Každý tým se snažil udržet svého jezdce hodinu na trati, aby neztratil čas příliš častým střídáním. Závod byl ale natolik fyzicky náročný, že některé týmy v nedělním dopoledni střídali i po čtvrt hodině,“ dodal Novický.