„Dokázali jsme plně vytížit naše kapacity a prodat více skleněných obalů, přestože jsme současně pracovali na přestavbě tavicí vany na barevné sklo. To trvalo tři měsíce,“ uvedl generální ředitel sklárny Gregor Gábel. Vedení skupiny zkoordinovalo činnost s ostatními závody skupiny Vetropack, takže tříměsíční výpadek výroby v Kyjově zákazníci nepocítili.

Množství prodaných skleněných obalů se podařilo zvýšit díky zájmu ze strany výrobců piva, vína a zejména potravinářských firem. Prodeje obalového skla v segmentu vína a lihoviny činily patnáct procent na celkových prodejích sklárny v kusech, lahve na pivo a nealko nápoje tvořily třiačtyřicet procent. Obrovský nárůst zaznamenal podíl konzervového skla, kam patří vedle běžných konzervárenských výrobků i skleničky na dětskou výživu, kávu, majonézy či jogurty. K novinkám uplynulého roku patřily například sklenice a lahve na bio mlékárenské produkty společnosti Lacrum, jogurty Agro-la nebo vodu Aqua Anna.

Sklárna Vetropack Moravia Glass dosáhla v roce 2010 obratu 1,9 miliardy korun, což je o deset procent méně než v roce předešlém. Společnost ale prodala o čtyři a půl procenta více skleněných obalů, celkem více než 810 milionů kusů. Přibližně polovinu produkce vyvezla do zahraničí.

Kyjovská sklárna vyrábí kolem tří set druhů skleněných obalů, přičemž k největším odběratelům patří pivovary jak z nadnárodních skupin, tak střední a malé pivovary. Významné je její postavení jako dodavatele vinných lahví. Ve sklárně ke konci roku 2010 pracovalo 453 lidí, je dceřinou společností švýcarské skupiny Vetropack Holding AG.