Od 14. prosince totiž na celém Hodonínsku přibude ke čtyřem stům třiceti obcím v tomto systému dalších sto třicet pět vesnic. „Je dobré, aby se již nyní lidé, kteří cestují autobusem a kterých se tato změna skutečně dotkne, podívali na internetové stránky společnosti Kordis, která je koordinátorem tohoto dopravního systému,“ uvedl místostarosta Kyjova Antonín Kuchař. Podle něj se pak lidé mohou obracet na radnici s případnými dotazy či připomínkami na jízdní řády.

Integrace dopravy má především logicky propojit autobusovou, ale i vlakovou dopravu v rámci Jihomoravského kraje. Některá města na ni napojí i dopravu místní. „Otázka místní autobusové dopravy v Kyjově zůstává stále otevřená. Ještě na to nemáme jednotný názor. Zatím hledáme to nejlepší řešení mezi Kordisem, místním dopravcem ČSAD Kyjov a Městem Kyjov,“ vysvětlil Kuchař. V Kyjově se v souvislosti s projektem IDS dříve diskutovalo o přeložení autobusového nádraží. Podle posledních informací zřejmě v budoucnu vznikne společný terminál u vlakového nádraží, který bude zastávkou některých autobusových spojů. Autobusové nádraží v Kyjově by mělo zůstat zachováno.