Cílem bylo zjisti míru a účelnost spolupráce mezi těmito subjekty a následně naplánovat aktivity pro posílení a zlepšení jejich další spolupráce. Vše za účelem podpory dětí školního věku ve snazším výběru dalších učebních a studijních oborů. Rozhodování o budoucnosti v 9. třídě není zrovna ideální. S dětmi je nutné v tomto ohledu pracovat už od prvního stupně ZŠ. Třeba seznamováním s jednotlivými obory praktickými ukázkami přímo na Střeních školách.
Součástí setkání bylo i vzdělávání a workshopy sestavené tak, aby byly přínosné pro všechny skupiny účastníků. Například Vliv digitálních technologií na děti, Data o vzdělávací neúspěšnosti nebo Stanovování rozvojových cílů školy. Ve večerních hodinách pak zbyl i krátký čas na vzájemné poznávání a diskuze aktuálních problému ředitelů škol.
Účastníci setkání hodnotili pozitivně: společná práce ukázala, že mají mnoho témat k řešení a do budoucna je další spolupráce důležitá.
Marcela Ingrová
MAP Vzdělávání v pohybu
Kyjovské Slovácko v pohybu