„Prvenství nás těší o to víc, že hodnotitelé volí na základě vlastních zkušeností s danými produkty. Spotřebitelská důvěra je jednou z nejdůležitějších hodnot každé značky,“ komentoval úspěch generální ředitel čejkovického vinařského družstva Pavel Pastorek.

Do prestižní ankety se zapojily čtyři tisíce respondentů. „Reprezentativní vzorek českých spotřebitelů hodnotil téměř šest set značek v šedesáti kategoriích,“ přiblížil soutěž manažer Luděk Tvrdý s tím, že pro Templářské sklepy to není první ocenění za značku, kterou vlastní.

O rok dříve získala čejkovická firma první místo za své logo v soutěži pořádané Svazem českých a moravských výrobních družstev.

Mezi nejdůvěryhodnější značky produktů a služeb se dostala také společnost Savencia Fromage & Dairy Czech Republic, jejíž sídlo je v nedalekém Hodoníně. Ta zvítězila jednak v kategorii mléčné dezerty a pudinky s Pribináčkem, a také s Králem sýrů.

Například mezi značkami piv získal titul Plzeňský Prazdroj a u lékáren Dr. Max.