„Pokud bude spoj zpožděn – a to bez ohledu na příčinu zpoždění, vrátíme cestujícím podle délky zpoždění část nebo i 100 stoprocent jízdného,“ říká Radim Jančura, majitel společnosti RegioJet, a dodává: „Nechceme, aby riziko zpoždění zůstalo na zákazníkovi jen proto, že to je jaksi součást života, se kterou by měl počítat. Připadá nám fér, že toto riziko poneseme my.“

Cestující dostane kompenzaci automaticky a v co nejkratším možném termínu, aniž by musel o cokoli žádat nebo něco vyplňovat.

Při dosažení délky zpoždění personál automaticky informuje cestující o tom, že jim byla načtena příslušná kompenzace a vrácené peníze si pak zákazník může vybrat nebo je použít na nákup další jízdenky – záleží čistě na jeho rozhodnutí.

Kompenzace se týkají jak autobusových, tak dálkových vlakových spojů RegioJet – ve vnitrostátní i mezinárodní dopravě na území České republiky, ale i dalších států, jako jsou Slovensko, či Spolková republika Německo.

Garance včasného příjezdu ze strany dopravce a systém plošných kompenzací bez ohledu na zavinění je zejména ve vnitrostátní autobusové dopravě unikátní.

V srpnu RegioJet představil na šesti autobusových linkách také nové nižší ceny a rozšířil některé další služby, jako například možnost bezplatně stornovat jízdenku až do 15 minut před odjezdem. Kromě toho nabízí dopravce v rámci ceny jízdenky nabízí automaticky další služby, jako jsou nápoje zdarma, rezervace na konkrétní místo, připojení k internetu zdarma, sledování filmů a dalšího zábavního a informačního obsahu nebo denní tisk.