„Cílem kampaně bylo představit možnosti, kam se přihlásit na střední školu, na co myslet při výběru škol a jak přihlášky podat. Samotné tvorbě předcházela setkání se žáky z cílové skupiny, kteří měli možnost navrhnout komunikační kanály kampaně,“ řekl zakladatel studia B tým David Geč.

Ve čtvrtek v podvečer slavnostně otevřeli zrekonstruovanou budovu bývalého ředitelství Zbrojovky s ikonickým modrým logem na střeše. Nachází se v brněnských Židenicích.
VIDEO: Symbol brněnské Zbrojovky opět v plné kráse. Nahlédněte do budovy s věží

To se stalo velkým inspiračním zdrojem pro samotnou kampaň, která se odlišovala svým jazykem, ať už vizuálním nebo textovým. „Vsázela na nové nosiče, jako jsou mezi mladými lidmi oblíbená vtipná memes, krátká videa nebo sociální sítě, které vládnou zájmu cílové skupiny. Hlavní tváří byla influencerka Amy, která studentům prezentovala různé tipy a vyvracela mýty o středních školách a jejich výběru,“ připomněla mluvčí Jihomoravského kraje Alena Knotková.