„Stěhovat se začínáme ve středu, kdy bude pro příchozí otevřena pouze pokladna a podatelna,” dělila ředitelka Finančního úřadu ve Veselí nad Moravou Marcela Tuhá s tím, že otvírací doba pokladny bude od osmi do dvanácti hodin a od třinácti do šestnácti hodin. Podatelna bude otevřená, v době od sedmi do sedmnácti hodin. Zbylé dva dny, tedy ve čtvrtek a pátek, bude úřad zcela uzavřený.

„Provoz na nové budově zahájíme v pondělí osmadvacátého jedenáctý, kdy by mělo již vše fungovat,” doplnila Tuhá.

Veselský finanční úřad byl na svém současném místě v Tyršově ulici pouze v pronájmu. Tuhá již před časem uvedla, že budova už nevyhovovala potřebám úřadu. „Pozemek jsme zakoupili od městského úřadu. Peníze na stavbu poskytlo ministerstvo financí. Náklady včetně projektu vyšly na necelých čtyřicet milionů korun,” doplnila ředitelka.

Podle tiskového mluvčího finančního ředitelství v Brně Jana Odvářky, je zájmem státu umístit správní úřady ve vlastních budovách. „Ve většině případů umožňují chod úřadů za ekonomicky výhodnějších podmínek než v prostorách pronajatých,” informoval Odvářka v březnových Veselských listech.

Nový úřad má čtyři podlaží a dva vstupy. V jeho střední části je komunikační hala, z níž jsou přístupné jednotlivé kanceláře, zasedací místnost a sociální zázemí. Ve čtvrtém podlaží se nachází archiv a technické místnosti. Nechybí ani výtah.