Získané peníze poslouží k výrobě propagačních tiskovin či na vybavení prostor informačního centra. „Letos navíc zaplatíme dva brigádníky, kteří nám v letní sezoně pomohou. Zbytek peněz použijeme na nový propagační materiál, který bude sloužit i jako průvodce Kyjovskem," informovala Šimanovská. Podle jejích slov bude brožura k dispozici zdarma na pultech informačního centra na konci července. „Jedná se o komplexní přehled pro turisty a je rozdělená podle zájmu. Nechybějí v ní památky, vinařská turistika či místa pro aktivní dovolenou. Snažili jsme se obsáhnout co možná nejvíce zajímavostí," zmínila se Šimanovská.

Podle mluvčí kyjovské radnice Barbory Vajčnerové výše dotace závisí na tom, jak si jednotlivá infocentra mezi sebou stojí. „Většinou se umisťujeme na předních místech pomyslného žebříčku," sdělila Vajčnerová.