HLASOVÁNÍ A PŘEHLED VÍTĚZŮ NALEZNETE ZDE

„Je to především díky tomu, že naše centrum neposkytuje jen klasické informace pro turisty, návštěvníky města. Je to také doplňková nabídka dalších služeb. Například ověřování listin a podpisů, vyřízení agendy systému Czech-point. K dispozici je veřejný internet, tisk dokumentů, kopírování a poslední rozšíření bylo na jaře. S tím souvisí služby cyklopůjčovny a a úschovny kol,“ Lukáš Plachý z kyjovského informačního centra.

Hlasující mohli v soutěži vybírat z center velkých i malých měst. Rozhodovali se podle toho, kde se nejlépe cítili a také na základě poskytovaných informací.

„Konkurence byla velká. Účastnila se města jako Brno či Praha. Soutěžilo patnáct až dvacet center,“ uvedla pracovnice íčka Jana Jelínková.

Podle pracovníků informačního centra v Kyjově jsou to právě pravidelní návštěvníci, převážně domácí klienti, kteří se za poskytovanými službami rádi vracejí, a to byli také ti, kteří nejvíce podpořili hlasování.

Jednou z novinek v Kyjově je podle Lukáše Plachého také skutečnost, že se centrum stalo jedním z mála předprodejních míst v síti vstupenek Národního divadla v Brně. Klienti tak mají možnost zakoupit nebo rezervovat vstupenky na zajímavá představení v Mahenově, Janáčkově divadle nebo v brněnské Redutě.