Cíl? Podpořit návštěvnost v regionu v zimním období. „Cílem je pomoci alespoň o víkendech naplňovat ubytovací zařízení, gastroprovozy, vinotéky a vinné sklepy. Skvělým příkladem spolupráce na kampani jsou například Modré hory, kde jsme společně s Lukášem Stávkem připravili kampaň s názvem Ze sjezdovky do sklepa…,“ přiblížil předseda společnosti Radek Galousek.

Policisté kontrolovali v Hodoníně dodržování krizových proticovidových opatření v pátek v noci a také pokutovali.
Bez roušky pokuta. Policie kontrolovala v Hodoníně dodržování nařízení

Jak Modrohorci podotýkají, rozhodně se nejedná o žádnou legraci. „Vy neznáte nejníže položenou sjezdovku ve střední Evropě a úžasné vinné sklepy v Němčičkách, Kobylí, Bořeticích, na Vrbici nebo Velkých Pavlovicích. teda Pavlovicách? Pokud ne, tak máte skvělou šanci dát si u nás víno mladé, loňské i z archívku. Ohřát se svařákem, slivovičkou nebo horkou hruškou se skořicí. A samozřejmě ochutnat pravou zabijačku nebo zvěřinové speciality,“ lákají.

Zároveň však upozorňují na možné změny vzhledem k aktuálním vládním nařízením. „Doba je divoká a změny v provozu jsou na každodenním pořádku, proto vás prosíme, před návštěvou konkrétního zařízení si na webu zařízení ověřte jeho aktuální provozní dobu,“ podotkli Modrohorci.