Bezděčka pracuje hlavně s fotografiemi. „Hledám je různě na internetu, nebo si potřebný objekt do záběru fotím sám,“ přibližuje průběh své práce počítačový malíř. Poté následuje proces úprav, barevných korekcí, deformací a ladění, dokud daný objekt perfektně nezapadne do záběru.

Když má však vytvořit dokonalý obraz zranění, chce to podle něj i pevný žaludek. „Ne vždy to zvládnou maskéři věrohodně. To pak nastupujeme my a procházíme fotky nejrůznějších nechutností, aby bylo zranění co nejuvěřitelnější,“ říká Bezděčka. Dobře odvedená práce se podle něj pozná tak, že změna v záběru vůbec nejde poznat. „Prostě sedíte u počítače tak dlouho, dokud ani váš kolega nepozná, co jste v záběru vlastně změnili,“ svěřuje se muž.

Během své kariéry pracoval Bezděčka na spoustě filmů, z českých je to například pohádka Tři bratři, trilogie Hořící keř či Zahradnictví, ze zahraničních třeba Wolverine. „Ve filmu Muž na laně jsme například museli vytvořit pohled na Manhattan v 70. letech ze střechy World Trade Center. Do Hořícího keře jsme zase museli vytvořit Prahu v 60. letech, kdy po Václaváku jezdily tramvaje,“ vyjmenovává.
Do budoucna by chtěl mladý malíř dopsat svoji pohádku, ke které vytvoří i vlastní ilustrace.

Burčákový pochod 2018
Slunce, burčák, zpěv. Lidé pochodovali mezi vinicemi za hrozny