Na brněnských vánočních trzích prodával deset dní skleněné nádoby, v nichž byl podle jeho slov koncentrát sušené vody. Za deset dní mu z pultu doslova zmizely menší i větší lahve. Lidé kupovali i křišťálové koule různých velikostí, které Krejčíř také nabízel.

„Experiment s prodejem sušené vody Aqua strong se vydařil a ukázal, že lidé ještě neztratili smysl pro humor,“ řekl třiačtyřicetiletý obchodník. Podle jeho slov má koncentrát smíchaný s obyčejnou vodou působit protistresově a je vhodný ke každodennímu používání.

Krejčířův stánek se sušenou vodou působil mezi ostatními stánky s oblečením nebo kořením poněkud netradičně.

„V prvních dnech neměli lidé o sušenou vodu moc zájem. Nejprve spíš zjišťovali, o co se jedná. Pak ale začali kupovat jedni, přidali se druzí, a zboží šlo na odbyt,“ dodal Krejčíř.

Toho nejvíce potěšilo, že v dobách, kdy se všude hovoří o ekonomické krizi, jsou lidé ochotni utrácet kvůli úsměvu za ne zcela praktické zboží. „Jediná vlastnost tohoto iluzorního dárku je ta, že po rozbalení a chvilce napětí vykouzlí při troše štěstí u obdarovaného úsměv,“ řekl muž.

Potěšily jej i ohlasy nakupujících lidí. „Dokonce jsme se v hodinách angličtiny bavili o dárcích a překvapilo mě, že jedna studentka se zmínila, že dostala sušenou vodu,“ zasmál se.

Se sušenou vodou zavítá podnikatel Roman Krejčíř během letošního roku také na Festival anomálií a kuriozit do Pelhřimova.

„Na tuto akci mě upozornil jeden černokněžník, který si u našeho prodejního stánku kupoval křišťálové koule. Jestli je to ale dobré rozhodnutí, se nejdříve poradím s jednou vědmou, se kterou jsem se také seznámil prostřednictvím prodeje věšteckých koulí,“ objasnil své záměry Krejčíř.

Více k prodeji sušené vody zde