Právě ti byli investorem stavby, na níž dělníci pracovali od začátku loňského července. Důvodem pro rekonstrukci byly závažné poruchy mostu. Proto také došlo k jeho demolici, kterou odborníci pro zachování provozu provedli po polovinách.

Nový most funguje
- Kde: v Hodoníně na II/380 směr Brno, nad silnicí I/55 (budoucí D55) spojující Břeclav s Olomoucí
- Délka: 69,3 metru
- Výška: 19 metrů
- Šířka: 15 metrů
- Náklady: 60 milionů korun (bez DPH)
- Zahájení prací: 2. července 2018

Na nové opěry se pak dostala nová nosná konstrukce a postupně další části mostu. „Na silnici ještě budou vyznačené cyklopruhy,“ doplnil vedoucí investičního úseku silničářů Libor Olšák. V současnosti cyklisté jezdí spíše vedle čtyřproudé silnice po chodníku.

Tragická nehoda v Kyjově.
Havárii tří aut nepřežila jedna žena. Příčina smrtelné nehody? Nedání přednosti

Jak připomněl náměstek krajského hejtmana Roman Hanák, v příštím roce chce kraj začít s opravou dalšího z hodonínských mostů, a to přes železnici u Černého mostu. „Součástí naší snahy je výrazně zlepšit kondici mostů na silnicích druhé a třetí třídy. Jen od roku 2016 se nám podařilo snížit počet mostů v takzvaném havarijním stavu na jižní Moravě na polovinu,“ dodal Hanák s tím, že nyní je jich méně než patnáct.