„Řešili jsme, jak přenést naše tradiční výhody, jako jsou folklor, víno, krásná příroda a pohoda, do dnešního světa jednadvacátého století. Řekli jsme si, jakým způsobem používat technologie, abychom přilákali další turisty," informoval Michal Švagerka, ředitel hodonínské Okresní hospodářské komory.

Ta ve spolupráci se Společenstvím podnikatelů v cestovním ruchu okresu Hodonín konferenci pořádala. Zúčastnili se jí například zástupci Klubu českých turistů, portálu Turistika.cz či reklamní agentury Dark Side. „Česko je sice po technické stránce internetová velmoc, ale nepoužíváme emoce a příběh, které vybízí lidi, aby přijeli právě k nám. U mladé generace, která místo televize sleduje server Youtube se sdílenými videosoubory, jsou právě krátká videa obrovským trendem," upozornil ředitel Dark Side Tomáš Jindříšek.

V druhé části programu představovali své novinky místní. „Například mikulčický památník, Hodonín, Milotice či Hýsly. Cílem bylo, aby lidé věděli, co se do nové sezony chystá, a zařadili si novinky do svých nabídek a spolupracovali," sdělil Švagerka.

Například přes hodonínskou zoo, kterou projde ročně sto šedesát tisíc návštěvníků, se dostanou v budoucnu informace o dalších atraktivních místech v regionu k jejím hostům.

Dalším tématem bylo propojení videa s mapou, které představili zástupci portálu Turistika.cz. „Ukázali, jak je možné projít prostřednictvím plánku a videa Strážnici včetně skanzenu," doplnil ředitel.