Navazuje a doplňuje v nabídce dřívější tmavě modrý model. „Před pěti lety jsme nechaly vyrobit první trička s folklorním kyjovským ornamentem, která si získala velkou oblibu jak od místních obyvatel, tak i od návštěvníků přijíždějících do Kyjova nejen z celé České republiky. Protože se snažíme přinášet našim zákazníkům stále něco nového, nechaly jsme si vytvořit nový ornament, který jsme použily na trička,“ přiblížila za kyjovské Informační centrum města Zdeňka Sotulářová.

Ze záliby se stal plný pracovní úvazek. Výtvarnice Vendula Pucharová z Drnholce na Břeclavsku (na snímku) přenáší motivy z lidových krojů na módní oblečení.
Malují je na trička, boty i auta. Folklorní motivy jsou v módě

Přestože je bílé tričko s černým potiskem v prodeji teprve od února, tak je možné, že do budoucna bude mít jiné barevné variace. Navíc zřejmě bude folklorní srdce k vidění i na dalších upomínkových předmětech z Kyjova. „Autorkou ornamentu je výtvarnice Kamila Reichmannová, která nám také vytvořila motiv na novou textilní tašku, kterou je již také možné zakoupit v našem infocentru,“ sdělila Sotulářová s tím, že výrobcem triček s folklorním motivem i zmíněné tašky je kyjovská firma Kohoot folk wear.

V tamním informačním centru navíc letos očekávají zvýšený zájem o suvenýry s folklorní tematikou. Kyjov bude totiž od desátého do třináctého srpna dějištěm jednadvacátého ročníku nejstaršího folklorního festivalu v zemi – Slováckého roku.