„Ceny si velmi vážím především proto, že ji udělují odborníci. Často jsou to lidé, o kterých si myslím, že se mám od nich stále co učit. Proto mě jejich hlas tolik potěšil," uvedla Vojtová, která se v odvětví cestovního ruchu pohybuje již více než deset let. Předtím pracovala v kultuře.

Několik cen získala již dříve spolu s kolegy. Například za různé tiskoviny, filmy i marketingové kampaně. „Letošní úspěch rovněž považuji za ocenění práce celého týmu Centrály cestovního ruchu, kterého jsem součástí," dodala Vojtová.

Mezi úspěšné projekty, na kterých se podílela, patří například TOP výletní cíle jižní Moravy, Ochutnejte Moravu, Svatojakubská cesta na jižní Moravě a nově i Sklepní uličky. Jih Moravy vnímá jako odlišný region plný vína, živých lidových tradic, bohatý na lidové písně a tance i mající pestrou paletu lidových krojů. To vše podle ní turisty na Moravu přivádí.

„O Strážnici pak můžeme hovořit jako o hlavním městě folkloru, o kterém svědčí i téměř sedmdesátiletá tradice folklorních slavností,později Mezinárodního festivalu, mnohaleté působení Národního ústavu lidové kultury nebo muzea lidové architektury. To ovšem není zdaleka vše, co Strážnice a její okolí nabízí. Patří to však k tomu nejvýznamnějšímu," řekla Vojtová.

Nejen Slovácko, ale také oblast Mikulovska, Velkopavlovicka a Znojemska nyní s kolegy propaguje prostřednictvím projektu Sklepní uličky, který se zaměřuje na památkově chráněné sklepy například v Petrově, Vlčnově či Pavlově. „Svou architekturou i vývojem jsou velmi zajímavé a mají velký turistický potenciál," vyzvedla Vojtová.