Na vizuálních efektech začal Macíček pracovat až týden po natočení filmu. Ten se musel nejprve hrubě sestříhat. „Můj nejoblíbenější záběr, na kterém jsem pracoval, je asi průlet střel ze zbraní Blaster. Také jsem v některých záběrech vyměnil rukojeť světelného meče za 3D model, tvořil jsem i hvězdy v oknech či výbuchy,“ vysvětluje Macíček.

Při tvoření filmových 3D efektů je zapotřebí řada speciálních počítačových programů. „Já jsem používal hlavně After Effects, Blender a Photoshop,“ vyjmenovává student.

S programy se podle svých slov naučil pracovat úplně sám. „Nejvíc se podle mě člověk naučí tak, že si prostě sám zkouší něco vytvořit metodou pokus - omyl,“ svěřuje se Macíček.

Na filmu pracoval víc než tři měsíce. Kvůli včasnému odevzdání záběru musel často pracovat až do ranních hodin. „Většina nadřízených totiž byla ze západu Ameriky, takže večery a noci byly pro mě jediná doba, kdy jsem s nimi mohl komunikovat,“ říká Macíček. Tým filmařů tvořili i Evropané, Čech v něm byl ale pouze jediný.

V současné době se Macíček připravuje na zkoušku z dospělosti, poté by se ale rád věnoval studiu filmových efektů. „Mým snem je totiž jednou dělat na takových filmech, na které bych si i já sám zašel do kina,“ říká mladík s úsměvem.