Radniční odbor dopravy a přestupků měl prověřit možnost rozšíření stávajících spojů o jeden večerní. „Provozovatel dopravy navrhl po zohlednění svých technických a personálních možností a návaznosti na příjezd jiných linek do Hodonína rozšíření o spoj s odjezdem v 19.50 a 20.10. První by jel od železniční stanice na Nesyt a druhý zpět do města. Ostatní spoje na linkách MHD by zůstaly nedotčené," sdělil vedoucí odboru dopravy a přestupků František Štěpánek.
Jak dále uvedl, úprava by z městské kasy odčerpala asi pětapadesát tisíc korun ročně navíc. „Předpokládáme, že by zůstala stávající sazba za jeden kilometr a shodná úhrada nákladů od společnosti Kordis," doplnil vedoucí odboru.
Jenže podle zakladatele podpisové akce Vlastislava Provázka nejsou tyto časy pro místní vhodné. „Spoj neřeší návštěvu města, pokud se člověk rozhodne jít třeba do kina či divadla. Většinou všechny večerní akce začínají ve dvacet hodin. Tento čas není vyhovující ani z hlediska vlakových přípojů, kdy dojíždím na noční službu," uvedl Provázek. Ten navrhuje odjezd z Nesytu dříve před osmou hodinou večerní. Nejlépe v 19.30.