A jak to celé začalo? 


V listopadu loňského roku se redakce Deníku dohodla se zástupci dm drogerie markt a společně jsme vyhlásili projekt Propojujeme generace. Netušili jsme, s jakou odezvou se naše výzva potká. Do projektu se přihlásilo 176 domovů seniorů a institucí, které pořádají programy, při nichž se potkávají zástupci různých generací.


V době, kdy většina obchodníků nabízí různé slevy a podporuje tak nákupní šílenství, nabídl tento řetězec nejen s drogistickým zbožím svým zákazníkům pocit podílet se na něčem smysluplném.

V pátek 29. listopadu se v prodejnách s logem dm nakupovalo s cílem, aby byl obrat co nejvyšší. Pět procent z toho totiž má jít na podporu občanských aktivit směřujících mezi seniory a jejich vnoučata. A bylo znát, že na tento způsob charity a podpory zákazník slyší. Díky vstřícnosti vedení dm jsme mohli slíbit, že mezi 70 subjektů do českých a moravských okresů rozdělíme rovné dva milióny korun.

Vítěz S-centrum Hodonín se o finanční dar ucházel se svým projektem Mezigenerační den:

Setkání dětí a seniorů na zahradě centra, peníze poputují na občertsvení a program.